Thursday, September 23, 2010

                                                  JUM RAYAAAAAAA!!!


 Awal2 pagi,terus makan rendang.. Hmmmm,sedap hingga mjilap jari,ahahah.. Then baru beraya skejap di mak tok belah abah. Alaaaaa, jmpa dan kumpul saudara di umah mak tok. Rumah kami dgn tok dekat sgt, blkng umah mak tok j,ahahah2..


My family  

Waaaaa,Lolo pow nak berayaa gak,ngekkkkk~ 

adk saya,Aniss y matng dari saya,ahahha

adik sayaa gak,Aidaaaa y paling kiut kot,ahaks ;DD

adik laki satu2, Imran hoho2.. 



 Nak wet rayaaaaa banyak;((



Huishhhhh, besnya wktu kecik2 dapat wet raya banyak.. Aku ingat umu 12, ley kumpul smpai rm200 hengget ;) Tapi skrng xley kumpul smpai  RM50 hengget, ERGHHHHHHHHH!! ahahahha,tamak kan2.. Skrng i kena bgi wet rayakat budak2.. Tapi budak2 zaman skrng bkira erk.. Tak men wet seringgit, nak wek warna merahhh..
                                 
                     Amboi,demand nya,hoho2 ;PP




Lewat petang, balik tok belah mama di Sungai Petani dekat pukul 6 petanag gak.Nasib bek, x jem di jambatan. Alhamdulilah, smpai di kampng halamanku sekitar 7 petang. 




Lihat jew, memang happy sangat sorang cousin aku, Shaheera. Happy sampai nampak gigi,ahaks ;DD Banyak cakap smpai x larat layan dya sorng,hoho2..


bersama saya dengan Shaheera, Ainaa dan Imran


Awwwww, cumil dywng kan2.. hehe2..

Raya ke3, baru kami skeluarga pulang ke Penang. Mmg happy siot raya taun nie,coz dpt bkmpul ramai2 d sini,heee2.. Nnseb bek x jem , kalo hari selalu mmg jem glew lgi2 jambatan. 
Thanks god ;)

No comments:

Post a Comment