Tuesday, December 28, 2010

peeeeeeeeeeeerit ;(


Sowie, lama x update baruu, skrng busy dgn kja x da masa nak berblog. Haaaaaaaa, oooookaaaaaa x ? Tengok blog sendiri lama2,  boring gak. Dengan mengguna sedikit kretiviti, Tudiaaaaaaaaa, lawaaa kan2, hoho2..


Aduhhhh, aku rasa dunia kejam gilaaaaa.. Dulu rasaa bahagia, tapi skrng tiada. Bercinta bagai nak rak last2 brake up, coz family x restu. Tuhan saja aku xley control perasaan, nangis siang malam sebab dia. Hari-hari fikir dya seorng. Aku terpaksa amek masa sebulan , nak lupa semuaaaaaaa ;( Akhirnya, aku cuba cari pengganti lain. Wak2 aku sedey teringat ex, dya selalu ada bagi support sehingga aku fall in love. Berkawan dengan pengganti baru pow cam banyak dugaan sehingga aku terpaksa korban semua.


 Ya Allah, bagi aku kekuatan menghadapi dugaan ini. Sumpahhh, aku x sanggup, nak control perasaan. Aku terpaksa senyum kat orang lua, dlm hati Tuhan saja tawu ;(

No comments:

Post a Comment