Wednesday, November 3, 2010

apesal tension sorang-sorang ?

Heyyy guys !!  Sowie, lama x update.. Tiba2  hari ini aku rajin taip , warm up lew konon. Sejak dua menjak aku rasa tension sgt. Mana taknya, tiba -tiba datang laks portfolio dengan riang ria, mahu aku kena siap complete scepat mungkin. 

ERGHHHHHHH, x suuuuuuka, x suuuuuka, x sukaaaaaa 


Setiap kali aku terbantut menaip idea dalam porfolio, aku jadi bebel,hoho2.. Last2 aku baca novel lagi bes, ley angan sorang2 , heheh

Aku rasa rasa rinduuuu kat mmber d ofis. Aku dan mmber class baru abes practical di travel agency,tpi rasa skejap j. Yelaaan mmg skjap pow, 2 bulan stngah jaa, ahahha.. Dulu wak2 aku practical, sllu sgt men2, lgi men skandal dgn bank rakyat, tu pow skjap j, sbb tkantoi. Ahahahah.. At least, aku dapat gak pengalaman cara berkerja di travel agency, thanks for everthing expecially Haji wan, Din, Tinie kcik dan beso,ahak ;)

 rindu time nieeee,ahhaah.. Ari2 ngadap facebook, erghhhh ,ahahah

yeahhhhhh !!

Awwwwww, sukaaaaaan,heheh2..

 Last day, before i left, hoho2.. 
Pica nie last kami jmpa, smpat lgi kami mkn, lagi smpat haji wan banja kami. Haji wan bek glew sllu bnja makan. Insyallah, kami da rezeki ley banja mkan n present  haji wan laks, hehehe..

GUDBYEEEEEEEE RAKYAT TRAVEL ;(

Jap2, da abes nangis, layan baby cumil, ari2 layan budak kcik , cumil nynyi, x jemu,
Alahaiiiiii..


9 comments: