Tuesday, November 9, 2010

25 facts about me ?




Lama x update kn2.. Sowie naaaa, seminggu dua aku jadi tension , mmerah idea nak siap portfolio. Dan akhirnyaaaaaa aku selesai portfolio dengan complete. Aku makin tenang dan sukaaaaaa~
Swdang aku membelek2, baru aku pasan my favourite blogger, Ilyl Rozaana tag something kat aku. Thanks sayang.. Da lama si comel tag kat, tpi lmbat pasan, hahahaha !!

 Ohhhh duniaaaaaaaaa



Saksikaaaaan !!
25 anda perlu tahu tentang aku 

  • Aku suka gigit kuku, erghhhhh.. Siaan kan aku,heheeh2, sowie x ley buang tabiat dari kecil.. Xda kja, msti ggit kuku ;p
  • Aku seorang sensetif, org buli aku j, aku nangis.. Alahai, mlas nak explain ;(
  • At same time, aku cepat marah tpi cepat sejuk,heheh2.. Okaaaa kn2..
  • Seriusly, x mnat karoke, tpi dalam bilik sorng nyanyi bagai nak rak,ahahha
  • Suka tgk movieeeee, coz my favourite
  • Suka gelak, walaupun benda simple, mayb suka terusik, ahaks ;)
  • Sejak Kiki daaaa, aku suka tido dengan Kiki, ( Kiki ,mehhhhh tido sekaliiiiii ,auwwwww,ahahah )
  •  X suka orang suka cakap pasal aku walaupun aku cop gg
  • Suka sms dari call, ntah mmg cara aku kot 
  • aku pantang da orang cucuk aku, tawu lew sakit ati, jgn cari pasal k ;)
  • sukaaa dicintai dari mencintai, waaaaaaa jiwang kn2, ahahhaha
  • Setiap akli buka laptop, msti tgk budak kcil nyanyi lagu anuar zain, ari2.. Suka sgt tgk dya, gerammmmm, auwwwwww!!!
  • X suka ular, geli sgt, pleaseeeeeeeee
  • Dulu ku berangan2 jdi pramugari , tpi sayang pendek, cancel ;(
  • Suka sgt fasion korea style, auwwwwww ;)
  • Jmpa kawan2 j, cita pertama gosip artis.. biasa lew perempuan,heheh..
  • Tringin sgt travel around in the world lagi2 bahamas,ahahah..
  • my favourite colur is blue, relax j..
  • Dulu aku seorng clumssy, tapi skrng ley control, kdng2 mnjadi2 gak,hoho2..
  • suka, shoot, shoot, n shoot
  • kat umah, serng y grng, kuat mbebel2 ;p tpi dgn bf, mnja sgt,hoho
  • kempunan nokia c3g, bilaaaa nak dapat ;(
  • sukaaaa makan, makan, makan
  • SANGAT SETUJU, stiap kali orang puji, sukaaaa sgt tpi maluuuuuu
  • Smpai skrng aku x lupa , lecture tnya location bahamas, aku tatw lngsng last2 aku cop  miss bahamas,high maintannce, apesal lak ?
  • lastly, i love myself 
Hanya itu saja aku mampu taw tentang aku, amek masa 2 jam pk diri aku gak,hoho2..

 Kiki smpat ngelit lgi,heheh2 ;)

4 comments:

  1. haha.buruk jgk perangai.tapi bab tinggi tak leh buat apelah.sabar ye.melepas jadi pramugari.hehe

    Terkini: 1. Bangga
    2. Bende yang hebat itu berasal dari tempat yang hina
    3. Emosi Mistik Rock n Roll

    ReplyDelete
  2. ahhhah, nak wat cmner.. tulew, angan2 tinggi sgr, frust sgt ;(

    ReplyDelete
  3. i pun sensitif skrg ni.. heran..
    btw, x elok gigit kuku.. eheh :)

    ReplyDelete
  4. a'ahhh, kita sama sensetif plus sentap,muhahah..
    mmg x elok, da x ley conyrol ,ahahah ;(

    ReplyDelete